anna panna vattenkanna

Nu har jag rast och det känns så bra. Jag är mätt också så mina grundläggande behov är tillfredsställda och det är då det blir dags för nöjen som, att skriva blogg tillexempel hehe . Underbar första lektion!! Är väldigt nöjd med den än så länge. Måste skriva ut lite papper och grejjer sen.

Jag vill åka till ett varmare land . Jag vill känna solens värme se det glittrande vattnet och andas in ljummen havsluft . Jag vill ligga i varm sand. Äta god spännande mat och pussa på Patrik  i lugn och ro.

I morgon skall jag överväga om jag tänker köpa något jag länge länge verkligen velat ha.. Det bara bubblar i kroppen av förväntan när man vet att man kan köpa något man verkligen längtat efter eller göra något man länge velat göra och sen  vet att det kommer att hända, att det är möjligt. Det är nästan så jag inte vill göra det längre , att jag vill ha kvar förväntan  glädjen och känsan av att veta  att jag ska. Fast det förståss jag kommer ju glädjas av och använda dethär som jag verkligen vill ha så det är nog bäst jag sätterigång att utvecklas.

I looooove you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0