skräckfilm sol och pyttelitesemesterkvar

Julia och totte kollar skräckfilm. Det är en gammal som jag fick av alle den är verkligen vidrig riktigt dålig och jättesytlig..har aldrig gillat den men kan inte låta bli att titta lite hihi..

Idag känner jag mig på ganska så bra humör solen skiner och himlen är blå för första gången på superlänge det är rätt trevligt. Vill inte göra någonting idag ! Vill bara slappa och inte plugga. Egentligen vill jag hitta på något kul men kan inte komma på vad det skulle vara. Jag vill bli riiik.
Jag skall bli riik Jag är rik!!! Jag saknar Erik..undrar jur det är med honom det var jättelängesen jag pratade med honom nu..Eriiiik hur har du det?? Jag vill att Alle skall komma och hälsa på. Alle min vän när kommer du til mig??
Igår träffade jag Mikaela och Olivia dom var jättesöta bäggetvå. Oliva bara växer och växer hon är så otroligt fin den lilla busungen.. Joelle nu tycker jag det är dags att din unge kommer ut så man får se vem det är!! Tror det kommer bli en liten flicka ...

Nu skall jag strax göra något annat som jag inte vet om än

nästa vecka börjar jag jobba igen.

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0