soooolat och kämpat med brännan!!!

Jag har solat hela dagen bara för att jag verkligen verkligen vill bli brun fan har kämpat med solbrännan hela sommaren och nu äntligen kan man få lite färg det känns såååååå bra ...Skojja bara men det var verkligen skönt att sitta och njuta i solen..!!
Mor var här hos mig det var väldigt mysigt. Allt känns så lätt och roligt när man är med mor och får prata prata prata!! Jag gick upp klockan 5 idag och kunde absolut inte somna om så jag städade igen fan vad jag är renlig av mig..har aldrig varit såhär ansvarsfull i hela mitt liv ..det måste gå åt rätt håll. Patrik fick stelkrampsspruta nyss så nu är han i säkerhet tur tur..Jag har massor med superviktiga samtal jag måste ringa ..det skall jag nog göra imorgon..måste ha Anna power när jag ringer dom Måste känna mig oövervinnerlig!
Jag tar hand om mitt liv igen och det känns bra..jag omvårdar mig själv och mina nära och jag tror att det är viktigt att inte glömma bort eller ta för givet. Uppskatta !! glädjas!! Och värdesätta !!! Tror jag är otroligt viktigt i detta liv! Det försöker jag göra nu varje dag en liten stund om dagen iallafall ...fast ibland måste jag gnälla och vara arg också men annars exploderar man ju..
puss och kram negerbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0