Dopdag

image201



Idag var vi på kevins dop . Det var verkligen jättefint ..Joelle hade gjort så fint  och fixat en mycket god lunch

efteråt i församlingshemmet :)  I kyrkan var det allmänt segt  fast prästen var söt när han sjöng . Han råkade

glömma att Kevins pappaskulle läsa en dikt också. Så där satt pappan och var jättenervös hela gudstjänsten

som varade mer än en och en halv timma haha och helt plöstsligt var den slut sa prästen och då hada han inte
fått gå upp och läsa än så det blev ingen dikt i kyrkan haha. Men efteråt när alla satt och åt fick han stolt ställa

sig upp och läsa sin dikt.

Kevin blev alldeles ifrån sig när alal skulle bära honom hela tiden stackarn men han tyckte nog att det var lite

högtidligt iallafall han också hihi. Nu ska jag lägga mig..detta var en rolig dag och jag fick äta tårta och det är

det bästa jag veeeeet. gnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0