Marie

image236


När vi gick i ettan var Marie bäst i klassen .. hon kunde alla mattetal och fick ha högläsning för klassen tillsammans med fröken.. Maran berättade senare att hon avskydde att sitta och läsa inför hela klassen men våran fröken tyckte att hon var sååå duktig så det var hon misann tvungan att göra ändå. När vi gick i 4an spelade marie tvärflöjt..hon var jätteduktigt och lärde sig hur snabbt som helst.. Hon hade extra böcker i verenda ämne för att hon inte skulle bli uttråkad när vi andra inte var klara hehe . I gymnasiet åt vi alltid chokladbollarvarenda rast och Marans favvo mat var makaroner och korv .. BigMac och skörgåstårta.. och hennes mammas pastasallad. När hon fyllde 18 år gav alla hennes kompisar henne en stor påse med kryptoniter. Marie Älskade kryptoniter haha  en gång försökte jag äta fler än typ 3 krytoniter och det sved i min mun i flera dagar. När jag och Marie var uppe i säffle för att ta körkort var jag arg och avundsjuk på henne för hon behövde bara stanna i en vecka och jag var tvungen att stanna kvar ensam i en vecka  grrr. På min 20års fest höll Marie allvarligt talat på att skratta ihjäl sig när en gammal klasskompis till mig var tvungen att stöna i en tävling.. Marie kunde få sådanna anfall som höll på i typ en kvart BOKSTAVLIGEN OAVBRUTET men den gånger var det nog ännu längre ..helt underbart.

Nu är Marie hos gud haha som enligt henne är en stor svart lesbisk kvinna som vaggar runt i himlen och kokar makaroner till alla som vill ha
image235 image234

Kommentarer
Postat av: solveig

vad tråkigt att du inte har din kompis kvar. Men alla era gemensamma minnen kan du ha och trösta dig

med.kram på dig från mig

2008-04-30 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0