Hellooo Saluut



Idag
ska jag ta mod till mig och köra min bil genom göteborgs innestads gator hehe ..nån gång måste man ju faktiskt ta

tag i saken eller hur... första gången jag körde där kom en elak gubbe och backade på mig och sa sedan att det var mitt

fel ett HAN backade påmig när jag stod still ...var lite småmesig på den tiden så jag stod där som ett fån och sa

ingenting .. men men det var då det .. nu jäklar ska jag äga stan ;) Jag och Julia .. hon får bli mitt stöd ...vi ska vandra runt

i nordstan tänkte jag och glo lite på allt som är värt att glo på .. :D Ska bli fint att se henne <3











 
Var förresten ute med jobbet förra torsdagen ! Har bara en sak att säga ! Jävlar vad kul det va !!!!
Haha mina jobbarkompisar är dom absolut bästa ! Hela den här sommaren har jag känt mig glad och förväntansfull varje dag jag varit påväg tilljobbet p g a väldens coolaste kollegor !! Tack för allt ..för en bra sommar och för en skitkul kväll !


JOElle jag älskar diiig!!
Mami<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Censur! mammor i bankrånarstrumpor är inte lämpliga att publicera!

2008-08-18 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0