en dag :)

                     

  REGNELLIREGN
MYSELIPYS  ...nja såädär va... bara lite sommar till vore trevligt tycker jag :)

Snart ettårskalas ;) tiden går ruskigt obehagligt fort ibland.

Fick reda på lite busiga news i söndags herregud ..men grattis Gänget all lycka från mig !!

Längtar mycket efter denna flicka Julia Johlbring Björk.. ;)
När hon ler blir hjärtat varmt  <3 När hon rä ledsen blir jag också ledsen!
Tro på dig själv <3 . Du är Fin .vacker. underbar. och så himla bra ! Behåll kraften<3
                                                                                                                                                                 





kollade in solförmörkelsen med jockes speciella kollapåsolförmörkelseutanattskadaögonenglasögon...har aldrig sett någonting liknande innan..häftigt .)

Joelle  jag älskar dig !

SockisKevvo skruttsötnos kan faktiskt gå om han håller i sig sådetså ! :)

Förhoppningsvis torsdag ;););)!!

återigen och alltid ;) tack för att ni är bäst  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0