Snart är det JUUUL


Hej Allihopa nu sover ni säkert bara jag och tomten som är vaken ! Har jag sagt att jag älskar julen ... hihi jag älskar julen ..Tända ljus! vackra sånger ! Goda lukter  god mat hehe och en massa omtanke människor emellan <3

Nä trots mörkret är nog julen en av de bästa tiderna på året måste jag erkänna . Jag tycker att det är så mysigt att handla julklappar och fundera på vad varje människa man tycker om skulle bli glad av att få eller har önskat sig !


Förra onsdagen var jag på adventsmys hos Nettan och åt den godaste sillen någonsin .. Jag blev förälskad i första stund  mums mums den var SÅÅÅÅÅÅ GOOOOD :D En väldigt trevligt kväll förövrigt ..så skönt att prata av sig lite efter allt vad man upplevt hoppas det snart blir fler gånger ;) <3<3<3

Ut med jobbet snart också ser fram emot mycket mycket :D:D:D:D

Är väldigt nöjd med denna hösten ..Det har hänt så himla myket roligt och positivt och jag känner att jag också lärt mig otroligt mycket på bara några månader tack tack tack <3<3<3<3

Nu längtar jag också till nästa år hihih känner på mig att det kommer bli ett spännande och fint år <3  Har en massa planer och grejjer som jag minsann ska genomföra :D

Nä nu får jag jobba vidare här ..idag fanns det nybakad blåbärspaj med vanlijsås och äppelkaka och pepparkakor här på jobbet som sagt tur att jag inte jobbar för ofta :S

Puss älskar er i massor <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: annika

Blåbärspaj min favotit paj, tror jag jag älskar efterrättspajer...kram

2008-12-08 @ 12:47:52
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0