fridag!!!


Nu har jag äntligen gjort min tenta. Usch jag känner mig helt konstigt idag..yr och lite skakig ..hmm undrar vad detta kan bero på..Panikånges kanske..jag är otroligt känslig när det gäller något som har med min kropp att göra..Jag blir helt nervös och spänd så fort jag känner minsta lilla ovanliga känsla im min kropp . Nu kanske jag har fått panikångest  eller något sånt tänker jag ..eller usch ..kanske något ännuvärre...blir helt hysteriks ..tycker om inte om det ordet för läste någonstan om att frued typ kom på det isamband med kvinnliga starka känslor .. Så typiskt lixom..Män kan väl också vara hysteriska !!!!!



hmmm snart mat..är inte superhungrig men men ..alltid mysigt med lite samvaro.

Fick godkänt på etiken ..det kändes bra..hade faktiskt blivit väldigt sur om jag inte klarat den

Imorgon är det helg..eller ja redan idag känns det som helg...vet inte riktigt vad jag ska ta mig för men det lär väl visa sig. Varför oroa sig när saker ändå bara händer och blir som de blir ..egentligen borde man lugnt följa med och se vad livet har tänkt ut åt en.
Nä nu ska jag fösöka vara




love you sweetieAl my friend. kom hit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0