Kokosnöööt

Glad glad... lugn ...i denna stund ..hihi rimmar bra va. mmm  Just nu känner jag mig lugn och glad.. Tycker om dom stunderna när allt känns bra för en stund. När man känner en helhet av livet . Många gånger kan man känna sig nervös och orolig och arg eller frustrerad över olika saker men just nu känner jag en helhet av välmående. Usch jag har nog pluggat för mycket..känner mig helt inne i alla vårdvetenskapliga termer och skeenden. På fredag är det tenta..det ska bli intressant. Denna kursen har varit INTENSIV men ändå så himla intressant. Jag tror att livet är lite som ett pussel. Tror ni också det.  Att det tar en stund att puzzla ihop alla bitarna men att det förhoppningsvis blir en fin bild när man är klar.  Jag tycker om att se saker i bilder. Joelle min vän hon brukar kalla mig för kokosnöt..det gillar jag. Brun utanpå och vit innuti det är jag det. Anna från Colombia som är supersvensk av sig.
Plus att det är gott med kokos hihiimage87


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0