ONSDAG :)

sötnosKev

DAGENS HUMÖR: ovanligt bra för att vara jag i dessa tider ;)
DAGENS KLÄDSEL:  mjukisdress .sååå soft
DAGENS FRISYR:  tvättat håret looken ;)..med andra ord superkrull
DAGENS LÅT: Bubbly med  COLBIE CAILLAT
DAGENS LÄNGTAN: Efter någon
DAGENS HAT:  vidriga dyra räkningar
DAGENS ÄLSKA:  Livet
DAGENS VILL: kolla på alla nerdladdade avsnitt avsjukhuset. hehe i studiesyfte
DAGENS VILL INTE: vara deppig
DAGENS MYS: med mig själv
DAGENS GÅ UPP:  08.30 gött
DAGENS JAG ÄR: Ganska tillfreds. har skött mig bra idag :D
DAGENS MAT: hemlagad köttoch grönsaks soppa. Och risgrynsgröt
DAGENS HISS: Dom nya tvättmaskinerna
DAGENS DISS:  Dyra räkningar
DAGENS HÄNDELSE: hmm inget spännade direkt. Fick reda på en tråkig sak :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0