på lördag är det fest....nooot

Åhh det blåser ute ..jag tycker om att vara ute när det blåser bara det inte blåser förmycket ..hmmm gränsfall.

Hihi Mor o Jocke har gjort det igen..adopterat alltså  ;) ;) ;) ...mycket spännande!

Snart ska jag till Bröööööt torpet och gorma och leva på ungarna...nädå jag ska vara så snäll och förstående och

pedagigisk så ni anar inte.

DAGENS SKÄLLL!!!!!!!!
 Fast jag är jävligt irriterad att man inte får tvätta på en lördag dag. Det är ju helt sjukt ...jamenar VARFÖR ...när hade dom tänkt att folk som t ex jobbar jämt och har en massa barn skulle  tvätta. Så jävla irriterande. Jag kan finnamig i att man kanske inte behöver tvätta på en sen kväll eller till och med på en söndag hur fånigt det jag än tycker det låter.. åhh men att inte få tvätta på en lördag  och det inte ens finns någon lapp där det står tycker jag är riktigt dååååååligt. Så när man hunnit ladda maskinen med tvätt och tvättmedel och guud veet allt så får man snopet plocka ihop sina kläder igen och väänta till ONSDAG
Jävla viskafors hem ..just nu är jag skitsur på er


Men men det var ju inte så farligt kanske ...nä som min pappa brukade säga " Ja det blir nog dom som bor  i 

cementrören i calcutta väldigt upprörda för!"
Jag vet Far i-landsproblem i-landsproblem..man ska vara glad för det

man  har och det Är jag men ibland blir jag lite småputt bara ..när det inte går precis som jag hade tänkt mig...ett

litet neurotiskt drag kanske ..men det brukar ordna sig. PUSS PUSS
image68

Saknar dig pappsen  R.I.P

Kommentarer
Postat av: Bodil Nygren

Det var cementrören

2008-02-02 @ 22:04:01
Postat av: Maddis

Ja anna lilla jag tror vi alla saknar pappa på massa olika sätt

2008-02-07 @ 23:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0