Hola Amigos


Jag är så stolt över mig själv idag! Vet inte varför eller jo hihi det vet jag ..;) Vaknade upp med denna stolthet i

morse och kände mig riktigt lycklig..eller iallafall nästan lycklig. Nu sitter jag i skolan och är på otroligt intressant

förläsning. Så himla kul . Blir så glad ..återigen detta är en min grej! Nästa vecka ska jag antagligen till nya

jobbet ..allt är så himla spännande ändå. Jag vill åka utomlands igen också ..vet inte riktigt var men någon vacker

stans.  
 

image54

 En sång från bröderna lejonhjärta dagen till ära !


Sjung nu min dal med brinnande höst tyst dina heta sånger. 
Sjung markens gräs och susa vart träd. Sakta om dagen som kommer'
Sjung källa och flod
Sjung stenar och jord.
Ge oss den tröst deras sånger
Och sjug nu min dal och brinn i din tro
Ty frihetens dag den kommer
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0