Psykologi :)

image31
Idag ska jag äta choklaaaadbiskvier när jag kommer hem hehe.

Har verkligen kommit på att psykologi och psykiatri är mitt rätta ämne..Det är ju helt sanslöst intressant. Har suttit med stora ögon och skarpt  sinne och en snabb penna och antecknat som en galning ..fast det ändå känns som jag kommer ihåg alltihop.. He he Im in the right place!!!  :)

Tog reda på idag att organiskt hjärnsyndrom atangligen berodde på missbruk och att man då ofta hade konstiga vanföreställningar och grejjer för sig...stämmer ju rättså bra säkert...hmm intressant intressan ..men ändå skönt att veta att skadan uppkommit av antagligen svårt missbruk eller kanske att det berodde på misshandel vem vet...


Känner mig vid gott mod idag ..livet rullar lixom på och funkar bra Det är jag väldigt glad och tacksam för ska jag säga. Saknar mina vänner ibland... Jag vill att alla ska komma på inflyningsfesten . Det skulle vara så himla kul om alla kunde på samma gång ..får försöka styra upp och ihop så så kanske det lyckas

Nu börjar snart lektionen igen avslutar med en liten sång idag

Elvira Fattigans Sång- Beppe Wolgers


Tack för allt jag minns
Tack för allt som finns

Tack för himlen
Tack för kväll
Tack för vinden
Tack för fjäll

Tack för allt jag ser
Tack för allt som sker

Tack för renar
Tack för sol
Tack för stenar
Tack för jord

Jag har det så bra
Jag har det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0