Puss Puss

Nu har jag varit otroligt duktig och bakat igen heheheh det var förjävla jobbigt..ska inte göra det igen Tildus jag förståååår dig förlåt att jag  skattade åt dig en hel kväll det var verkligen irriterande att försöka få dom snygga chokladbiskvierna alltså  ...kände mig också som 7 år med choklad och smet öööverallt men gott blev det iallafall. Jag är på det stora hela Stolt hihi!  Idag gjorde jag en lista på allt jag skulle göra ...funderar på om jag gjort en enda sak på den listan ...iallafall så måste jag skruva i knopparna..hmm grrr hittar inte skruvmejseln..det är irriterande att göra praktiska saker. Jag måste ha mer tålamod ..jag måste bli mer uthållig..jag måste kontrollera min Ilska när saker inte går som jag vill ..nån som har bra förslag på hur man på bästa sätt tar hand om ilska och otålighet .

Jag är iallfall helt slut idag...verkligen helt slut ...måste börja sova .hmm igår läste jag 7 böcker ..nä skojja bara 2 lästa jag i och kunde ändå inte somna ..jag behöver ro ....ge mig ro snälla liv.

Här är lite bilder från min telefon som jag lyckades lägga in idag..Puss och Kraaam
Minnenimage25image26image27image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0