Today

Annika <3<3<3<3image39image40
 Idag kom Annika till mig !! Det kändes väldigt bra :)  jag blir glad när jag får prata med Annika.
Vissa människor är helt enkelt speciella.. Annika du är speciell!!

Det gick bra att jobba idag, vi spelade spel och hade oss det var verkligen kul. Just nu känner jag mig stressad igen..fast jag vet inte varför egentligen...tror att jag har lite social fobi eller något i den stilen..jag och Annika pratade lite om socialfobi en gång och jag tror jag har en släng av det.. Jag vill bo under mitt täcke ett tag och inte prata med andra människor. Jag vill bara vara hemma och äta glass och sill och vara ifred. Jag vill inte behöva tänka och hålla på ..jag vill att andra ska tänka åt mig och säga vad jag ska göra så ingenting blir fel. Nä egentligen vill jag ju inte det men ibland är det faktiskt jobbigt att alltid göra rätt och det är ännu jobbigare att göra fel...finns det ingen som vet vart man ska lixom... Idag är jag lite flummig och yr och allmänt irriterad. Tycker att livet är jobbigt idag.Imån ska jag vara social och dricka vin ..det ska bli intressant faktiskt. Hoppas det blir trevligt... men det blir de säkert..det känns som det är så mycket i mitt liv nu samtidigt som jag inte fattar någonting om någonting...ursäkta mig låter det virrigt...tro mig det är det. nu ska jag sluta innan jag trasslar in mig helt...hoppas det känns bättre imorgon. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0