Tors Dag

image42

I bland måste man ta vara på sig själv! Det har jag gjort idag..om jag gått upp i morse när klockan ringde då hade jag dött. Jag bara visste att det absolut inte gick ..Jag ooorkade helt enkelt inte och det kändes helt underbart att ligga kvar och inte stressa och falla sönder. Därför låg jag i min säng och pusslade ihop mig själv ännu lite till. Puzzlar och åuzzlar varje dag för att hitta alla bitarna och vet ni det går riktigt bra men det tar lite tid ;)
Ikväll vill jag iallafall ha trevligt. ska åka buss hade jag tänkt..hmm måste kolla idtabellen...brukar ju inte åka buss men de kan säkert vara riktigt trevlig.
 
I mexico var det verkligen lyxigt när man fick åka långfärdsbuss..det var luftkonditionering ..underbart sköna säten och tv apparater som fälldes ner i hela bussen . Längtar nästan tillbaka bara för att åka lite lyxbuss hehe 

Nä nu ska jag fortsätta att ordna med mitt liv
image41

Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du bra på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp isåfall med att ändra min bakgrundsfärg. Bra blogg du har förresten.

2008-01-24 @ 14:04:21
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0