SEMESTER :D




Oj Oj Oj vilken semester!!! Det har varit alldeles fantastiskt mysigt roligt och fint nu när Dawn varit här!!! I Torsdags visade jag Mumlan och Frida Dawn Borås badhus hehe hon blev jätteimponerad.. hon trodde bara att det var en liten pool men ack så fel hon hade minsann! Flickorna visade sig vara engelskaproffs och pratatde och förklarade en hel massa saker ... det var min tur att bli riktigt imponerad!!!   På Torsdagen var det dags för sthlm och vilken otroligt lyckad vistelse .. vi hann med Vasa museet gamla stan ...centrums såklart  och en hel massa annat.. Vädret var perfekt .. på lördagen hälsade vi på paret eriksson summanen och det var typ den roligaste dagen haha vi hade nämligen singstartävling och gissa om jag var lycklig ...hehe ni somm känner mig vet... jaja det blev många trevliga middagar och frukostar tillsammans med fina släkten och lite bad och bus med kusinbarnen . Idag har det varit lugnt
Imorgon ska vi hämta upp favvoflickorna och ha myskväll...sen åker Dawn hem buuu...Fats det känns roligt att jobba lite lagom grann nu efter allt trevligt!!!!  Snart börjar skolan och det ska faktiskt bli ritkigt skoj ...har saknar all korvstooppning ;)

Annars ville jag bara säga att ni är så otroligt bra!!! ..
Kom ihåg hur fint och bra det lilla kan vara
Alla ni är speciella !!!
Älskar älskar älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Alle

Haha, hur ser vi ut?! Jag och frugan alltså. Mycket spännande. Jaja, en får vad en ber om när en ta bilder mitt i maten. Jag är glad att både du och Dawn gillade vårt umgänge. Vi gillade ert.

Puss

2008-08-08 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0