Fotboll och chokladmacka :)

 HAILLIE!!  Topaz lilla Dotter!

Nu äntligen är det sommarlov på riktigt... Har ju ioförsig inte haft mycket skola det sista men ändå :)   augusti är nästa gång jag tänker ta fram studieböckerna.. nu blir det vanliga spännade deckare eller andra fina böcker som gäller!

Idag är jag glad för bra affärer !! Fina vänner .!! God mat och för lite annat också hihi 
Pratade med min eviga vän Amy .. hon har skickat med sin brorsa en present till mig ..sånt gillar jag ;););)  Hon skickade också en bild på hennes lilla systerdotter som bor hos dem Haillie heter hon , ett så bedårande barn .
Sitter och funderar på massor med sakersom jag vill ha.. Tycker det är kul ! jag brukar sitta och fundera på allt jag ska skaffa mig på allt roligt jag behöver och vill äga.

Dagens tips!

Kollade på oprah igår ! Hon hennes kändiskock visade att man kunde köpa små ravioli tärningar och pensla dom med olja för att sedan rulla dom i ströbröd . Sen la man dom i kokande olja till dom blev lite friterande krispga . Sedan doppade man dom i permesan ost och åt dom tillsammans med tomatsås..det såg väldigt gott ut.

TIPs nummer 2
Lite annrolunda grej som måste provas . Penslasurdegsbröd med olivolja . Lägg sen på två skivor brieost.. strö choklad över ganska mycket ,)! och lägg i en sådan där smörgåsgrill så det blir en riktigt krispig choklad briemacka :) ...ät och njut !

IDAG HEJAR VI PÅ SVERIGE VA :D!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

hmm den där mackan e den verkligen god? hahaha

2008-06-15 @ 20:26:14
URL: http://idaajax.blogg.se/
Postat av: Maddis

Hm sis den mackan får du ha för dig själv!! huuu !! choklad e gött men förstöra me ost. Du e rolig du ang djur park så lär det inte bli förrän tidigast till höst är inte ledig o kan ha dem här alls i sommar kramiz

2008-06-16 @ 17:21:49
URL: http://mysigatips.blogspot.com
Postat av: annika

Vill att du ringer mig o bjuder på en chokladmacka..kram

2008-06-17 @ 20:59:04
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0