Ormjägaren ! :)


Jag är förvirrad , glad och chockad på samma gång. Detta är mitt mitt mitt eget.
Känns verkligen konstigt allting..... Är förundrad och överraskad! Finner lixom inga ord..
Det går helt enkelt inte att beskriva. Men att det är någonting stort , Någonting nytt...Någonting alldeles speciellt det är med säkerhet alldeles sant



Igår var kände jag mig som krokodiljägaren..fast ormjägaren då .. Det låg en stor huggorm vid grannens husvägg jag jag sprang självklart genast till undsättning hehe med ormlådan i höggsta hugg och en kratta minsann. Huggormar är fridlysta..ja alla ormar förresten det vet ni va..ni skulle väl aldrig få för er att ha ihjäl en fin fridlyst liten orm va ...;)   Nä så jag lyfte upp ormen som blev ganska förbannad men var tvungen att finna sig i sitt öde...Sen åkte vi och släppte ut den på en helt annan plats långt långt bort hehe och där lever den ett lyckligt orm liv i en ny finare och mycket störreormhåla som den hittade








Kommentarer
Postat av: Emma

oj tufft gjort. Men ibland kan de hitta tillbaka igen..men hoppas så inte blir fallet :) hehe. Liite läskigt med ormar, men självklart har de rätten att leva precis som vi människor. Glad då jag hör att det finns människor som är snälla mot djur, man har hört så mkt...

2008-06-26 @ 07:51:23
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: annika

Åh vad tufft gjort, det var häftigt Anna ..

2008-06-26 @ 22:28:14
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0