Sommar sommar student och baaaad

Jag är nästan svart nu !!
 
Har varit konstant ute och solat i typ tre veckor nästan .. 
Jag Dainel och Jesper utanför viskastrand :)Daniel sweetMitt gudbarn hahaSå söööttack för en trevlig kvällLilla giselavi <3
I torsdags var det världens stressigaste dag .. jag vaknade med ont i magen men jag var ju tvungen att gratuelra alla studenterna för dagen .. därför slängde jag mig i en liten trevlig klänning  pckade ner alla presenteran och gav mig av i min kokheta svarta bil för att hinna till teknis men det fanns absolut ingen parkering jag glömde presenten gick fel och missade när tildus sprang ut men jag fick iallafall hänga på henne en nalle och ett horn haha .. sen rusade jag till bilen blev stoppad av polisen och fick blåsa i alkoholmätaren ..hysteriskt värre jaja jag hann iallafall inte till Danne heller men fick gratulera honom efteråt ..sen mådde jag så illa att jag vart tvungen att vila en stund haha . På kvällen var det fest i krakis .. Det var superlyckat !! Massor med folk och mat och dans !! Fick återse några va flickorna Jackson också det var verkligen kul. Sen höll di gamle på att dansa ihjäl sig hehe

<3<3<3<3<3 himla go tjej!fin bildAnna och AnnikaSvempa var med :)
I fredags kom Annika med familj upp och badade ..det var mysigt  Pascal kom och voltade för oss också han är en lång man nuförtiden..tog lite kort när dom ändå var i farten :)


Igår badade jag med Gisela och Christopher :D  känns som det sprang folk där hela dan
Nu ska jag åter försöka plugga och sen ska jag duscha ...hmm har en liten rolig plan på G ... som min mamma säger man måste vara lite fräck ..!!!

Puss på er ... tack för allt fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0