Helgen svälj en !

Hej Allihopa.. Har varit helt slut denna helg ...Kraftig järnbrist eller nåt :(  I fredags jobbade jag det var kul faktiskt ..vi käka Tacos somvanligt. I lördags fick jag min underbara säng tillbaka...känner mig helnöjd.. Gjorde som Nettan sa minsann haha jag vände på madrasserna och vips så blev den perfekt :) Jag och mor var på teater på lördagkvällen det var jättekul. Sanne i min klass spelade med i en uppsättning som heter Kuta och Kör..skulle lätt kunna gå på den igen skrattade hela föreställningen ungefär XD

Idag har jag varit på kalas ..det var faktiskt riktigt trevligt och blev riktigt bra ändå.. Kul att träffa alla och visst hade jag saknat massor men sånt är väl livet. image166
TVÅ RIKTIGA BUS BARN

Nu ska jag snart gå och lägga mig..är somsagt väldigt trött

åhh måste plugga också MÅSTE PLUUUUGGGAAA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteroligt att du kom och tänk att du hade så bra smak som jag och köpte en precis likadan tröja som jag gjort till linus , lite kul när han öppna presenten och ut kommer en sån tröja han hade på sig redan ,men den var ju snygg..ler...kram annika

2008-03-10 @ 21:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0