Vårkänslan <3<3<3<3<3

Idag känner jag mig så himla tillfreds...känner mig levande och lugn . Det är lagom väder ute ..Ingen sol men heller inget regn...det bara är lixom.

Jag har alltid trott på att ta vara på stunderna....Det är ju dom man kommer ihåg ..Oftast kommer man ihåg någon gång när något varit riktigt roligt ja och ibland tråkigt men oftast minns man saker som fått mig att må bra och bli glad.. image169

Jag minns en gång när jag var sex då fick jag följa med några kompisar till Liseberg en hel dag..det levde jag på i flera år...ibland när jag låg i min säng och kände mig rädd för spöken och monster då blundade jag och tänkte på liseberg resan och på sockervadd och roliga karuseller och sen brukade jag alltid lugnt somna, Ibland tänkte jag också på när jag och Alle var sju åttaår  och fiskade kräftor i kärra ..det var också lycka



. Det var så otroligt spännande och lite äckligt när man fick upp en stor.

Kommer aldrig glömma när jag Joelle, Frida och Linus fiskade kräftor i varberg för två årsen ..vissa händelser är helt enkelt fina och det var fint, Min födelsedags fest var också något alldeles fantastiskt tyckte jag ..den när jag fyllde 20 ..alla mina vänner omkring mig krakaviken och god mat och allsång ..precis min stil. Maran fick ett skrattaanfall i sådär 20 min ..helt underbart.Jag tror faktiskt att fina roliga minnen har stor del att bygga upp våran personlighet och vårat sinne. Därför måste vi ta vara på stunden och vara rädda om varandra och vara omtänksamma och påhittiga så vi skapar nya fina stunder och roliga minnen tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0