Olycksfall städning och grillmat

image252



Idag har jag varit otroligt verksam i mitt hem.. städat tvätta gardinat mig och mycket annat. Känns väldigt bra just nu . Är sådär skönt trött . Idag har jag haft myskväll med en mycket trevlig 13åring  .. det blev interiktigt som vi tänkt oss men . Det började med att  jag var med i ett ridhus för första gången ..  blev lite skraj för alla mega stora hästar som man kunde råka gå bakom men det gick bra. Vi skulle grillat allihop men sen hände det tyvärr en olycka med crossLinus :S  usch det var riktigt chockartat en stund  och sen blev jag och Jasmin ensamma kvar så vi gjorde popcorn och diskutarade livets gåtor somsagt mysig kväll och jag hoppas att allt snart blir bra igen <3   Imorn är det Göteborg som gäller och Eve bus! ;) Ska bli kul ... !!!
  Idag är jag tacksam över att jag somsagt tagit hand om hus och hem . Att bilen startat som den skall . Att mitt sköljmedel luktar så gott, Att jag just nu läser en superbra bok , för fina vänner och för att grillkvällen slutade lyckligt trots allt :)   gonatt


Kommentarer
Postat av: Annika

Anna du är en klippa ,verkligen. Det händer så mycket men då blir ju oxå livet så mycket mer spännande..;)

2008-05-18 @ 21:57:50
URL: http://annikabjork.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0