Puss


Godmorgon. Tiden går så fort och jag gillar det .. då behöver man inte få tråkigt utan det finns alltid saker man ska hinna med och det är skönt när man gjort alla dom viktiga sakerna och man har lite tid över en liten stund..   då kan man njuta av den lilla tiden och känna hur bra man har det lixom :).   Idag ska jag strax till skolan . Just nu gillar jag skolan för det är bara lite kvar av den.  Nu har vi bara föreläsningar nån gång i veckan och hemplugg resten . Nästa vecka ska vi ha examination i kliniska färdigheter och jag hopas att jag får venprovtagning för det gick verkligen superbra sist .. Tack Sanne för jag fick pina dig lite hehe. Idag ska jag sätta på mig mina nya brillor ..hehe det är viktigt med ordentliga sol brillor nu när det är så mycket sol i detta land ..
N ä nu måste jag skynda mig . imorgon tänker jag ha en lång utläggning om vaccination hehe ..
kram på er

Kommentarer
Postat av: Annika

Är vaccination farligt eller alltid nödvändigt ?

2008-05-20 @ 21:43:59
URL: http://annikabjork.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0