TOPPEN :)




IDAG har varit en toppendag .!! Alldeles underbart väder. 27 grader varm när jag tittade på termometern perfekt då trivs jagc !!! Varit ikrakis  hela dagen .. Annika hälsade på en stund det var trwevlig... så världens äckligaste huggorm på gräsmattan usch usch är helt rädd nu varje gång jag går til lden delen av tomten. Den var lång och grå och hade alldeles svarta sicksack på hela ryggen  yyyyya !  Jocke fyllde år idag Han beställde en tårta till sitt kalas men när vi skulle packa upp den så var den till 16 personer och det stod Ester 95 på den ...det tyckte mamma var så roligt att hon nästan kissade på sig haha.  Le0 och Laura var med dom var så söta bäggetvå . Leo och jag spelade fotboll och Leo vann hehe...    snart e de ny tenta .. nu vill jag bara att skolan skall vara över   men det är den ju snart :D.... Kram på er alla en sån här fin dag


Kommentarer
Postat av: solveig

kram på dig, och det bästa är att det fortsätter att vara fint
väder

2008-05-07 @ 20:50:11
Postat av: Anonym

Underbar stuga , tack för jag fick komma ..kul att träffa er

2008-05-07 @ 22:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0