YEA!!!

Hello everyone. Rolig vecka !! =)  . Och jag hoppas att denna helgen blir lika fin och kul som förra  ;P

Huset är klart så gött . Mor är lättad haha.

image250

Imorgon blir det lite fotning förhoppningsvis .. :)

Nu är The school snart slut .. det ska nog bli bra dethär är mitt måtta just nu .  I Sommar kommer mina kära vän Dawn och då hoppas jag att sverige visar sin allra bästa sida. Som dom här sköna dagarna som varit . Jag ska minsann släpa ut Dawn på Sverige toure ..hon ska få se det mesta om jag tycker är kul vare sig hon vill eller inte hehe späckat schema kommer det att vara minsann!!!  men göteborg och Liseberg är ett måste och blekinge och sthlm  såklart !! i Cant wait hihi
 När jag var i Mexico låg jag ofta på min säng i det lilla huset och tänkte på hur mycket jag tyckte om sverige . I sverige är luften inte full med avgaser så man nästan kräks och kvävs så fort man ska gå en liten bit på gatan . I sverige är naturen lagom lugn och husen är tätade så att inte hela landet blåser in under dörren när det stormar haha och vi har  lagom äckliga kryp i lagom läskig storlek och inga monster insekter med jätteben som låter när dom går på golvet bläää. Och man behöver inte vara rädd lika för att bli kidnappad eller skjuten även om det även händer här på vissa stället. Nä det ska bli kul att visa Dawn sverige och hon ska få äkta svensk sill med nubbe gräddfil och nypotatis och gräslök :))

Kommentarer
Postat av: solveig

Ja sverige är fint kul att få visa upp vårt
land, Hoppas att det visar sig från sin bästa sida

2008-05-14 @ 21:04:17
Postat av: Maddis

Vet du det Anna
det
var den bilden över viken du har tagit den hade pappa på sitt skrivbord på polisen o ett litet på mig haha kortet på utsikten var stort..Köket är sig likt
det första som slog mig, var hur akki o lousan
o lille anton senare hoppa omkring på diskbänk.
Krakaviken
ja det är nog det allra finaste platsen jag vet. Du anna
ge henne inte apfelkorn som snapps
ni kommer inte kunna gå rakt på flera dagar då
kram

2008-05-15 @ 18:44:17
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0