Hej Hej leverpastej

Hmm undrar om det var fullmåne inatt.. Jag kunde verkligen inte somna och vakna det gjorde jag alldeles förtidigt ..det känns idag ska jag säga ..Trött och bajsnödig är jag haha :S

Alla är så allerta idag solen skiner och luften är kall och klar  ..jag känner minsann för att hitta på något stort :D
Hehe jag vill gå på bröllop igen det var verkligen kul hallå folket kom igen så och gift er nu och bjud mig så jag kan fröjdas tillsammans med er ;)

Någon som kan rekomendera någon bra förening förresten ???

Har stor lust att gå med isåfall :D Jag rikta mig mot ett specielt intresse tillsammans med andra , Tror att det skulle vara nyttigt nämligen ! Typ Jobba för fred , regnskogar ,pandor  sundare  kost eller något annat livsviktigt!!

Tell me if you know please :D:D:D!!


Idag längtar jag lite efter Erik the one and only !!

Min favvotransa superhotta snygging och barndomsvän ! Han lovade att komma ner till mig snart och bosätta sig en tid i min soffa haha ..Det tyckte jag lät väldigt bra så nu väntar jag och väntar på att han ska ringa på dörren ;)

Erik och jag ses inte jätteofta nuförtiden men när vi ses är det som om ingen tid har gått och allt är precis som förr !

När jag var barn fullständigt avgudade jag Erik .. han var min största idol bland alla idoler . Allt han sa, gjorde ,tyckte och hade var guld för mig och jag ville vara precis som han. Jag älskade hans mamma också ! Det är även tack vare henne jag är den personen jag är idag ! Eriks mamma behandlade mig som en dotter och att just jag var speciell . Jag brukade till och med ringa henne och skriva brev till henne hellre än till Erik ..haha.

Var med familjen Eriksson i fjällen ett år och det var en otroligt rolig och spännande resa och jag längtade nästan inte hem en enda gång :D

Så om ni läser detta ! Tack Kerstin och Pelle för att ni var fantastiska förebilder och alltid behandlade mig som en prinsessa om än en lite vild prinsessa ;) Finns alltid kvar som en varmt ställe och en bit inom mig som är hel och präglar min personlighet nu :D



Kommentarer
Postat av: Anika

Absolut fullmåne , inte sovit en blund, jäsp

2008-11-05 @ 14:47:35
URL: http://annikabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0