JAG KAN INTE SOVA









Jag kan inte sova.. har så många tankar i mitt huvud .. .. jag kommer att vara helt förstörd i morgon plus att jag har så ont

i min mage.. Förstår inte varför jag ska få så här ont i magen ..Det gör mig alldeles trött .. jag känner mig rastlös men

trött  och full med funderingar och tankar . Var hos Annika och åt kvällsmat idag ...det var väldigt trevligt..kändes så mysigt

och fint idag.. Ida kom sen också  ..vill prata mer ..gärna över att glas vi ;) .


Mot nya marker haha ...


Julia jag tänker så mycket på dig .

Kommentarer
Postat av: Annika

Du måste gå till en läkare du är för ung för att ha ont, kolla upp det nu.



jättemysigt igår

2008-11-28 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0