HejHej


HEEEEEj allihopa !!
bleee ... idag kommer jag inte på något vist att skriva .. känner mig helt rörig i största allmänhet..eller nä inte rörig men jag är just nu i flykt .. från att egentligen plugga... därför var jag tvungen att gå in här och skriva ett inlägg och lägga in lite bilder :D

Helgen var helt otrolig Haha mådde väldigt väldigt bra hela helgen plus att jag var fotograf och modell på samma gång :D
Jag blir så lycklig när jag är lycklig !!!

Mitt jobb är helt fantastiskt också .. det går inte att beskriva med ord men jag känner verkligen att det är något som jag är bra på och vill jobba med alltid alltid i olika former .. <3

Nu facebookar Sanne och jag sitter här .. inte direkt så diciplinerat jag vet men vi är glada hehe och vi har det väldigt bra just nu :D

Kommentarer
Postat av: annika

Bra och skärpta kort , mycket bra ...både på bebisar o hihopparen.

2008-10-15 @ 18:12:16
URL: http://[email protected]
Postat av: .sandra

Mycket fina bilder :)

2008-10-19 @ 10:22:09
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0