PRAKTIKEN ÄR ÖVER :(





Godeftermiddag !!
Nu är jag i skolan .. en lång dag somvanligt men tycker att det känns bra :D bara tvp dagar kvar på praktiken .. Är nöjdare än nöjdast ..har verkligen haft det toppenbra ! Min handledare fick en present idag minsann ..tror att hon blev glad :D

Delat mediciner umgåtts med patienter varit med vid provtagningar och en hel mängd av olika möten .. Mycket mycket intressant !!

Hmm nu ska vi grejja lite här i skolan en stund var det tänkt .. väntar på jennie !

Längtar till mitt jobb ..eller till mina jobb .. var ett tag sen jag var där nu

Måste köpa födelsedagspresent också kom jag på nu .hmm vet iallafall vad jag ska köpa .

Tenta nästa vecka.. ska nog gå bra :D

Nu är jag verkligen trött ..ska bli så skönt att bara åka hem och ta det lugnt ..blev glad för jag kom på att jag städat och gjort fint hemma .. skönt att komma hem till ett fint hem

Nee nu ska jag göra nåt nyttigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0