Torsdag och vårkänslor !

Nu skiter jag i det här ..nu ger jag mig ut i våren helt enkelt :D



Gick en mysig liten promenad i morse ..ska försöka fortsätta med det nu ...tror att jag blir bättre på att skriva om jag får syre innan kl halv 10... har fått för mig det ...




Jag tycker att vädret är perfekt just nu ... sol men ändå kall klar luft.. jag känner mig så levande när det är sådär lagom varmt precis just nu innan allt börjar  blomma på riktigt och förhoppningvis blir stekhet och gassande ;)





Jag Alle o Tin träffade Tina i söndags och det blev en oförglömlig upplevelse ..Det sista man kan tro är att Tina fyller 70 i Nov men det är faktiskt sant :D har nog aldrig hört sån kraft i en röst live någonsin  och helt vild o galen var hon nästan oavbrutet i över två timmar .. YEAAAAAAAAAAAAAA ja somssagt det var hur bra som helst .. nu börjar jag längta till Madonna :P


JAG ORKAR INTE LÄSA MER ENGELSKA ARTIKLAR

JAG ORKAR INTE FORMULERA FLER MENINGAR

JAG ORKAR INTE SKRIVA UPP FLER REFERENSER

JAG ORKAR INTE STREEESSSA

så därför tar jag det numera suuuperlugnt i protest !!!



Joelles liv börjar på onsdag och vi ska ha invigning !!
Sen ska vi klippa och snygga till oss och ge oss ut i världen igen






Min kära lilla Nokia almenacka är helt full .. känns som om det är mycket på G helt enkelt..We LIke :D  är nog lite rastlös av mig haha jag pendlar mellan att vara rastlös eller apatisk.. kul va ...nä så allvarligt är det inte ........bara nästan..


Nä nu ska jag ta mig i kragen o dra mig mot jobbet.. blir lite tidig men mitt jobb är superfint  så göringe :)

Piss o puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Me

2009-04-23 @ 20:55:48
Postat av: Joelle

Gums vad är de för hemsk bild? men de bjuder jag på...

Kevin övningskör redan hehe

2009-04-23 @ 20:57:09
Postat av: joelle

Vad är de för hemsk bild?? men de bjuder jag på...

Kevin övningskör redan...

2009-04-23 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0