endometrios och badhus !



Idag har jag varit i badhuset med min fina Joelle <3 och hennes sötisskrutt Kevvo sockiskriis .. haha han ville inte alls bada utan gå runt och titta på alla ben och klättra på allt som gick och klättra på . Dagens höjdpunkt var när han rymde naken ur duscharna i omklädningsrummet .. Joelle som heller inte råkade ha så mycket kläder på sig var ju tvungen att springa efter och det såg verkligen hur kul ut som helst. Hon fick  panik och tvärstannade där omklädningsrummet slutar och själva badhuset började Haha jag bara skrattade skadeglatt hela tiden och var glad att det inte var jag som naken behövde kuta efter min unge hehe ;)



Pratade länge med Min vän Annika idag :/ Hon har en sjukdom som heter endometrios och jag är rädd att jag har samma eftersom jag tycker att besvären även stämmer in på mig :S:S:S Tycker det är tråkigt att det blev konstaterat men är ändå glad att det inte vat något värre. Men finns det ingen bot .. och kan man inte göra något för att hindra det att sprida sig från början !! Om sjukdomen uppmärksammades mer kanske det skulle ske mer forskning och ett bra sätt att förhindra sjukdomen kanske skulle upptäckas ! Viktigt !!!

Fick min nya dator idag :D Ska bli så spännande att sätta ihop den ..tycker att den är jättefin :D:D



Imorgon ska jag vara duktig och studa ..fasen vad det gick bra i skolan igår..Var helt upprymd efteråt .. Ibland känns allt så göööötttt!!!!!!!


Kul att träffa alla skolfriends också :D

Nu har jag ätit köttfärslimpa med potatis och brunsås muuums vad gott det var !!

Kram på er folket <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Var inte orolig,var inte det, det kommer gå bra .

2009-01-13 @ 20:13:58
URL: http://annikabjork.blogg.se/
Postat av: annika

Du den cykelturen var underbar om än lite läskig

2009-01-14 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0