njäääää inte idag

Ska köpa en ny stationär dator nu har jag bestämt ihop med Janne :D .. Har velat ha det länge .. Känner att det passar mej att ha en rejäl dator men jag är fortfarande lite arg för min Laptop :(

 .. ska plugga mycket och göra tentan och sen får vi se hur nästa kurs kommer att se ut !

Jag är riktigt sugen på att shoppa nu .. Känner att jag behöver pigga upp mig lite .. Behäver meeer pengar för det är så mycket jag vill köpa tack .. kom kom pengar kom till mig och gör mig lycklig hihi !!!!!!


Just nu känns faktiskt allt lite grått och tråkigt ... kanske beror på att det verkligen är grått och mörkt ute och att jag har en massa saker som jag måste ordna .. hmm uscha .... blir verkligen trött ibland ..

Ibland känsn det som att vi blir lurade av tiden .. så fort man verkligen vill ha tid på sig och hinna med allt då går tiden minsann hur fort som helst och allt bara springer iväg och man blir superstressad men sen när man väntar på något eller tycker´att någonting är väldigt segt eller tråkigt då ska allt gå så himla långsamt helt plötsligt och dettar evigheter innan något börjar ellar tar slut .. Förstår inte meningen lixom .. varför det ska vara så ... kan allt inte bara vara lagom hela tiden .. åh nu är jag törstig och irriterad också grrrrr...... nä det är inte min dag i dag heller ... sitter här i skolan och retar mig på en massa saker ...   Kan inte komma på något som får mig att bli gladare .. blev sur på läraren också för hon var så himla sur när jag försökte prata med henne... förstår att hon kanske inte heller hade en bra dag jag veeet men idag är jag en känslig själ och klarar typ inte av någonting känns det som blääääääääääääääääää!!


Jag vill ha en ny dator!
Jag vill ha nya kläder
Jag vill klippa mig och göra slingor!!
jag vill gå ut och göra något skoj
Jag vill ha godkänt på tentan och på seminariet !!!!!
Jag vill ha mycket mycket pengar !!!!!
Jag vill sova !!!
Jag vill bli världsberömd hihi!!!
JAG VILL ATT ALLT SKA BLI PRECIS SOM JAG VILL!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annika

Hej på dig ! dator som går sönder är jättejobbigt o med alla arbeten o minnen man ej hunnit spara, men den går nog att laga..kram

2009-01-12 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0