11 Juli tiden går fort !




Godmorgon ! Regn ute idag ..men det gör inte så mycket faktiskt, Känns rätt okej!  Idag ska jag ändå till jobbet och ibland
kan det vara skönt att bara vara och mysa innomhus, men antagligen ska vi väl säkert ut på någon liten utflykt ändå. Det

är så kul med mitt jobb ! Alla har sina idéer om vilka utflykter vi kan tänkas klara av att åka på . Det börjar med en tanke,

en vision som man skulle vilja uppleva med torpet . Sen funderas det över om detta verkligen kan genomföras, vilka

personer som ska med och hur allt skall läggas upp. Oftast packar vi in oss i våran nya fina röda buss och ger oss ut på

nya äventyr , oftast går det också precis så bra som vi först hoppas på och ännu ett nytt roligt minne har fått en plats

bland alla de saker man fått vara med om på mitt undebara jobb .




En lugn somma har det förövrigt varit hittills, skönt. Var så stressad hela våren så nu vill jag bara leva i nuet och njuta av

och se det positiva ivarje dag . Har fått ett lite nytt perspektiv på livet återigen . En vän har fått en allvarlig sjukdom men är

nu påväg att återhämta sig och detta är helt fantastiskt . Idag pratade vi om hur stark kroppen är , hur mycket den klarar

av och hur man sakta men säkert läker och kommer tillbaka . Helt otroligt ! Underbart!  Det gör att man verkligen får tro på

sig själv och på sin egen kropp men även på livet och är extra uppmärksam på att ta vara på den tiden vi har här och på

varandra  <3. Onödigt att slösa bort en massa tid på att vara negativ . Viktigare att se det fina i livet och våga ta för sig och

vara den man verkligen är för då mår man oftast som bäst !

                          

Jag har haft möjlighet att fotografera endel ! Åhh vad jag älskar att fotografera ! Känner mig så levande och närvarnade när jag får fånga min underbara vänner på bild. Tycker att alla är så otroligt vackra och duktiga . Plus att det är fint att titta tillbaka på bilder man tagit för flera år sedan och se liheter och skillnader och även tänka på hur långt man kommit i livet sedan korten tagits . Underbar process . Nu vill jag bara bli miljonär eller i allafall allmänt rik så att jag kan genomföra de saker som jag absolut vill .. men somsagt hälsan är viktigast och att vi har varandra !



tiden går så fort ... För ett år sedan anlände Dawn till mig och flyttade därefter till Los Angeles, nu har hon bott i LA i ett helt år och trivs som fisken ..så fint egentligen när man tänker på det :)



Puss på er ni är BÄST!!

















Kommentarer
Postat av: Annika

Bränn aldrig ut dig Anna! gör bara det du vill , umgås bara med dem du gillar o så lite som möjligt med sånt som stressar. Glöm ej ta hand om dig själv! jag mår bra i ditt sällskap , glad att ha dig vännen.

2009-07-11 @ 16:56:23
URL: http://annikabjork.blogg.se/
Postat av: julle

De e helt rätt de du säger!! Kramar

2009-07-11 @ 22:21:28
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0