Godagensgodnattens

HEj Hej !! Trots en massa praktik på UVA och en massa plugg har jag hunnit med trevliga och otrevliga saker ;)

nu har jag bara tre dagar kvar på praktiken..sen ska jag iväg till nästa stället..så ser mitt liv ut för tillfället.. vet inte om jag gillar det... vet inte om jag gillar något just nu .. hmm eller jo :)

I fredags var jag på bokmässa och  på liseberg för första gången i år och det var helt perfekt ! Inte en enda kö och då menar jag INTE EN ENDA KÖÖÖÖ!! Bara att direkt springa in i alla åkattraktioner och sätta sig. Ja som alla vet är jag ju en fegis men jag hänge faktiskt med på nästan alla grejer den här gången .. Fast min ben skakde mina händer skakade och mina tänder skakade men jag överlevde ;)
Sen vågade vi inte åka hem av olika anledningar så vi hänge med Alle och dom till hotellet och sov där ..det var mys !



I Tisdags höll jag på att svimma på praktiken det var lite hysteriskt faktiskt. Stod och skulle hjälpa en patient och helt plötsligt känner jag hur hela rummet börjar gunga och hur jag börjar känna mig väldigt konstig och yr på ett skumt sätt och sen var jag tvungen att sätta mig på golvet med huvudet mellan benen .. hur pinsamt som helst. Patienten bara tittade på mig.. det var ju den som skulle vara sjuk och få hjälp och inte jag lixom .. Men men så fort jag fick dricka juice och sitta en stund så mådde jag bra igen som tur var !

Efter det hade jag en dramatisk lunch som aldrig blev lunch! Herregud jag tror verkligen på ödet. Ibland är man på ett ställe vid just en tidpunkt och sen blir bara allt som det blir !
På kvällen var jag hos Jasse på BUA och tyckte synd om henne för hon könde sig lite yr och mådde lite illa men hon var väldigt söt med bandage och allt <3





Idag onsdag har jag haft en riktigt go lugn LEDIG dag som avslutades med restaurang och bio för att fira att Julia fyllt 15 år ! Det var också supermys <3  Den första Stieg Larsson filmen var nog bättre tror jag att jag tycker  Denna var också spännande men det var mycket som skulle hinna komma med och för den som inte läst boken kanske det blev lite rörigt och ibland långsamt men jag längtar tills fortsättningen.. Luftslottet som sprängdes ..känner på mig att den är riktigt spännade och bra (Y)




Älskar att gå på bio!!  Ja jag älskar verkligen det ! Skulle kunna gå på bio varje dag om jag hade råd och det fanns filmer nog... När jag var i spanien och när jag var i mexico så var det bästa jag visste när vi gick på bio... vi gick alltid mitt på dagen och biosalongerna var gigantiska och vi var alltid nästan ensamma i salongen och det var bara helt underbart. Man glömde lixom allt ! Det enda som existerade var mörkret handlingen  i filmen och popcornen i knät :)




Imorgon ska jag till Göteborg igen med Joelle ! Vi ska åka tidigt så nu tänker jag SOOOOOOVAAAAAAAAAAAAA

NAtti <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0