Snö-snöade-snöat!

Hej Hej Bloggen ;)

Idag snöööar det och igår snöade det och i förrgår hade det också snöat och i morgon kommer det antagligen att snöa ! Är faktiskt lite trött på snön nu .. mest på att gå i den och köra då förståss ..segt och slirigt, kallt och blött !
Nu ska jag om bara en liten stund bege mig ut och pulsa ..jag har ju iallafall mina helt fantastiska pensionärsskor som Joelle kallar dem! Helt underbara stövlar med kardborreband haha .. utan dem hade jag inte klarat mig !

Var i stan och shoppade i måndags och det kändes väldigt skönt faktiskt, blev lite nya kläder och annat jag behöver .. känns alltid så kul när man handlat lite nytt... förstår att endel lätt kan bli beroende även om mitt köpbehov faktiskt aldrig varit superstort!

Imorgon skall jag in till staden och uträtta viktiga saker!

Ska lägga ut lite nya kort här snart också som jag tagit ! Det är det roligaste som finns tycker jag , så fint att fotografera alla vackra människor , älskar varje minut av att fånga er på bild.

Nä nu var det dags att kämpa sig ut i snön då :)
Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0