kladdkak bak tak ovanligt rak

Jaag ääär sååååå suuugen på något gooott. Satt och funderade på äppelpaj men hittade precis ett recept på kladdkaka på aftonbladets hemsida så jag  måste absolut baka den och det NU.
image69

hmmm .. åhh   jag känner mig rastlös idag  eller iallafall nu, det är inte på ett  överjobbigt jobbigt sätt på nåt vis men  ..det känns nästan som att jag är glad och inte riktigt vet vad jag ska göra av det...  förstår inte varför riktigt..det pirrar i mina ben och min mage och det är någonting jag vill göra som jag inte kan komma på ..

Jag vill ha alla svar NUUU! Ge mig !! Give me please!!!!

Denna vecka ska bli soft!!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Fan vad gött det låter med kladkaka :P men har ätit semla idag :P:P

2008-02-04 @ 21:32:38
Postat av: Ove Klasson

Tag med dig en kladdkaka på söndag. OK

2008-02-05 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0