Goddag min fru

image220

Krakis har blivit så förändrat.. Känns så mysigt att vara där upp nu ..Idag har jag varit nyttsam och krattat löv och gjort fint .. Solen lyste fåglarna kvittrade och jag såg en stor humla flyga förbi blää gillar inte småkryp usch usch hihi... just nu är jg hungrig igen... är hungrig sådär hundra gånger om dagen ..nä kanske inte så många men rätt ofta iallafall ....hmmm måste behärska mig



när jag var liten var låter ....."goddag min fru jag ser min fru ni lillan har i famnen och ja min fru o ja min fru jag matar henne nu ojojoj ojojoj ett sånt besvär man haaaar att mata och mata och mata lillan sin "  Tänkte på det idag när Joelle matade sin son . Precis när han hade hela munnen full med mat fick han för sig att nysa .. Det sprutade precis överallt . Joelle och Kevin var helt prickiga bäggetvå med morotspuré hehe

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fint det är ...kram annika

2008-04-16 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0