VÅRVINDAR FRISKA

IDAG känner jag livet i mig!! Ska jobba i natt och det ska bli riktigt mysigt...Tänker ta med alla mina läxböcker och anstränga mig för en gångsskull ;)   Promenerade med Annika idag det var härligt..Gjorde reklam för hennes massage  

KOM TILL Massage HARMONI om ni känner för att få en härligt avslappnande massage av en mycket duktig massage terapeut!!!!!image221


Igår var också en mycket trevlig dag  jag blev mycket brun och var frissör också ..hehe..
Tycker just nu att alla människor är så himla bra och trevliga och mysiga. Tycker om allihopa . Människan är trotts allt ett bra påhitt . Vi har faktiskt mycket fint att ge och uträtta .   Tänk på något som gör er glada.. tänk på en rolig fin händelse som verkligen kändes. och gå runt med den känslan i kroppen.



Här är Annikas fina dotter . Hon hade lagt in ett kort på mig hihi hon e så söt!
 

image222


Nu ska jag äta Kina mat.. Jag och Tilda fick för oss att vi var otroligt hungriga och absolut behövde thaimat klockan halv tio i gårkväll så det var bara att åka ner till restaurangen och inhandla kopiösa mängder med med mat.. sen åt vi så det skvätte jordnötssås äggnudlar och vårrullar överallt och mums mums för gul currypasta :P
image223

Kommentarer
Postat av: Anonym

En dag att minnas , absolut, tycte mycket om denna soliga förmidda...:)

2008-04-18 @ 22:12:42
URL: http://annikabjork.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0