HALLELUJA NU TÄNDAS TUSEN JULELJUS<3

Herregud jag måste sova nu .. känns som om jag inte sovit på flera dar.. :S Har nästan inte sovit på flera dar ... hmm

skärpning på mig hehe .. LEDIG ett bra tag framöver !!! Ska bli alldeles alldeles underbart !!!!

Idag fyllde min fina år .. <3 Tror att hon blev glad för alla sina paket .. :D 



<3 Fina <3 nummer två spelade gitarr och sjöng så jag är alldeles till mig nu .. satt med öppen mun helt beundrande och  bara njöt  jättejättemys tack!!!


Nu är nästa alla julklapps inhandlade och klara .. börjar lugna ner mig lite nu hehe!


 HAr precis tittat på himlen kan vänta och det här var första avsnittet där jag inte gråtit från början till slut ,,,  HAr

nämligen suttit och bölat under sådär sex program så det slutar alltid med att jag får ont i huvudet och mina ögon

ser ut som alienögon .. men idag var avsnittet fyllt av liv och roliga händelser för alla i programmet. Jag beundrar er


alla som kämpar och lever och tar vara på . Ni är så otroligt modiga <3<3<3





DUGÖRMIGHELIGENNÄRMINVÄRLDÄRUPPÅNERVÄNDNÄRJAGÄRNEREMINVÄN
GÖRDUMIGHELIGEN<3


JOELLE Jag Älskar dig <3      Det du gör för mig är helt otroligt <3<3<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0