Frost och Sol Glim och Dim !


Snart är det 2009 och det känns så konstigt .. Åren går så himla fort nu ..det är som att åka bil .. allt bara passerar förbi i en himla fart och ibland känns det som om man inte hinner med att titta på allt riktigt ..

Pratade med en vis människa om vad mycket fint man har runt omkring sig och hur underbart det känns när man verkligen ser det ordentligt .

När jag tänker tillbaka på detta året har det verkligen varit både bra och dåligt ..fast mest bra :D .. Jag känner mig som en helt annan människa faktiskt fast ändå som mig själv!!  Ja nästan ännumer mig själv.

Nu känns det som det är dags att börja bygga hihi grunden är lagdhaha...lite lagad.. lite omgjort.. mycket stabilare och mycket säkrare hehe ..den håller i regn och storm,  i värme fukt  och kyla :D:D:D


Just det ska börja mitt nya nyttigare liv för tionde gånger meh meh meh ;) Har bestämt mig för en månad i taget.. 4 veckor ..det borde jag faktiskt klara av.. Kom ihåg en gång så klarade jag av det från juni till december fast då höll det nästan på att gå lite till överdrift ett tag där men nöjd var jag ..och kände att jag hade en hejdundrades karaktär !!!


Just nu längtar jag efter en hel massa människor..ibland kan man längta så otroligt mycket efter vissa människor ..Det är en härlig känsla samtidigt som det nästan blir plågsamt.. Det gör ont och är härligt på samma gång ... Ibland undrar jag vad man ska med alla känslor till haha.. vad som egentligen är meningen med det ..vad världen och livet vill att vi skall göra med allt vi har inom oss.. skulle verkligen vara intressant och man fick svar på den frågan ;)

Vill somvanligt säga tack till alla er som berikar mitt liv och gör det vackert !! Ni är underbara !! Ni är fantastiska !!! tackatck tack tack tack tack tack !! Älskar er <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0