Håhåjaja Håhåjaja Å vade blåser i träna idag



hmm trevlig kväll igår :)!! Mycket god smörgåstårta Nettan :) Jag är fortfarande mätt hehe. Början nog alt kännas bättre och bättre med lite socialt umgänge ändå XD 

Jobb Jobb Jobb det är bra . Från noll till massor . Livet har verkligen sina vändningar ..
image45
GUUUUD vad det blåser ute IGEN..Det  känns som om Jorden håller på att storma bort ..det kanske är så jordens undergång en gång kommer att bli. En stor stor stoooor orkan tromb som blåser bort oss allihop och  alla träd, alla hus, allt gräs allt allt allt som någonsin visat att vi funnits på denna jorden. Det hade nästan vart lite fräckt ;) .. 


Nu har jag ätit frukost. Är så otroligt stolt över mig själv . Jag tar hand om mig själv som aldrig förr . Jag behöver nämligen verkligen mat på bestämda tider mycket kärlek och mycket sömn och så lite roligt däremellan och allt det där har jag på ett alldeles utmärkt och bra sätt klarat av att ge till mig själv . mycket bra mycket bra känns det.

Nu ska jag fortsätta roa mig allihop.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0