toooors Dag

jag har inga ord....................................................





Tenta om en vecka måååååååste plugga





image62
KOM TILDA!!!!!




är ganska glad men skäms väldigt väldigt mycket just nu usch usch usch...förlåt folket känner mig riktigt dum.

jag mååååste lära mig att stå på mig och inte vara så vek.






jag är trött på kylan i allmänhet. Nu borde det bli sommar på stört  ja redan i morgon borde solen värma mitt

ansikte blommorna slå ut i underbara färger och härliga dofter. Fåglarna ska kvittra och humlorna ska surra och

det ska vara varm och vackert att leva och man ska kunna äta smultron och jordgubbar från morgon till kväll och

grilla på terrasen!!!!image66




Tack för igår det kändes nästan som sommar!!!






Älskar dig lilla Frida. always in my heart!


image63


Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är för kort att skämas på , njut av livet o ha skoj... det är du otroligt mycket värd tjejen.kram på dej., tycker om sommaren, känna vinden i mitt hår, vill oxå ha sommar, snart , snart , bara vänta, snart...sommar.

2008-02-01 @ 09:50:11
Postat av: Tilda

SÖÖÖTA VI ÄR! LOVE YOU

2008-02-07 @ 20:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0