SLÄKTEN ÄR VÄRST ..NÄÄ BÄST! <3



Idag blev jag hyperdyper fruktansvärt otroligt AS nervös när jag skulle via upp en klinisk färdighet ..det var verkligen irriterande för nu måste jag görao m bara för det...  Kände hur händerna skakade ..huvudet snurrade rösten darrade och svetten forsade .. med andra ord ...förjävla hur otrevligt somhelst men men ..det är bara att ta nya tag .. jag svimmade inte iallafall ...förstår inte vad som kom över mig... hoppas att det inte ska komma över mig nästa gång ..jävla metod rum bajs! jag behöver nog Valium trodde Annika ..ja ..kan ju försöka med det... en rejäl drogdos innan kanske skulle göra susen .. nä fy ...får meditera en vecka nu haha så jag kan lugna ner mig ordentligt.

I helgen hade vi släktkalas ..det blev sååå lyckat.. underbart väder . Underbara människor ! Maten blev helt Okej och har ätit ihjäl mig av  "hasses tårta " haha .Gänget körde handboll och jag skrattade åt dom för dom såg så roliga ut när dom flög omkring och var helt hysteriska över en pytteliten blå boll haha...
Fick se Ingri Louise för första gången sicken liten gullunge ..hon fick en hund  av oss som hon som hon blev överlycklig för det var kul ! Katarina var också med jag måste ta mig till Oslo snart känner jag ..har ju inte ens varit där ..hmm måste bli ändring. Jag längtar efter Dawn idag.. Fick ett mail av henne och kan knappt ´vänta.. hon sa att hon var vegetarian så det betyder två nyttiga veckor hehe kanske bra.. men har alltid varit en köttoman .. Jag älskar att äta grillat , biffar , köttfärssås .. Tacos kalops haha .. köttgryta ..köttfärslimpa fick vi idag i skolan... nä kommer aldrig kunna sluta äta kött men nåra veckor kanske kan gå .

nU SKA JAG GÅ OCH ÖVA PÅ MINA DUMMA KLINISKA MOMENT pUSS PÅEERALLA

Kommentarer
Postat av: Maddis

Hm var det inte vår kusin jörgen jag skymta i bakgrunden? eller var det Robert? sköt om dig nu.
lillsystra min ;-)

2008-05-27 @ 14:31:45
URL: http://mysigatips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0