Måndag igen :D

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTT ... min hjärna är allmänt seg just nu efter en lång dag i skolan ..väntar på att bli hämtat här :D:D men får nog vänta en stund till så då måste jag blogga lite .. Bodde i sthlm i helgen god i like den staden :D  Jag trivs verkligen i stockholm ...måste vara något med atmosfären .. det känns på något vis så bra inombords när man promenerar gatorna fram och tittar ut över mälaren och går i alla roliga affärer och glor på folk hehe .

Vilket bröllop det var :D Vilken upplevelse !Fenomenet Familjen Bautista är och har alltid varit något alldeles speciellt !
En helkväll med underbar underhållning fantastisk sång och musik och otroligt vacker stämmning !

Alice du är ockå och kommer alltid vara speciell ! En sån himla fin människa som sprider så mycket glädje och ljus ..Fler borde vara som du !  




 Träffade Emil och Anna också ..det var riktigt kul ..längesen ..vill umgååås mer.. ibland vill man så mycket och så går bara tiden:S:S Måste ta vara på måste styra upp och fixa känner jag .. !!

Joelle my Love <3<3<3<3<3<3 Det går inte att beskriva i ord ..eller jo det gör det Älskar dig och massor med mer ;) <3<3<3

Har tyvärr inga bilder från helgen men däremot en massa filmsnuttar .. Min mobilkamera är så bra minsann :D

Tack Alle , Eddie och Torsten för att jag fick bruka erat hem :D det kändes fint <3



HALLOWEEN ALLE OCH CARRO PÅ BILDEN HAHA


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:58:12
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:58:13
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0