skrivkramp Damp Stamp :D



hmmmmmm......försöker skriva ett arbete ... men jag hittar inte de rätta orden ...grrrrrrrr ...har ni någonsin varit med om det ? Att ni suttit med ett worddokument framför er som är helt blankt och bara fortsätter att vara helt blank för att ni inte kommer på hur ni ska börja..     Har börjat och raderat ut och börjat och raderat typ 7 gånger nu...
Det brukar släppa efter ett  tag men just nu känner jag mig lite stressad.. kan inte komma på varför riktigt eller jo jag tror jag vet men ändå.. det är alltid svårare  när man känner sig sådär lite småstressad och får prestationsångest och vill att det iallafall ska bli någorlunda okej .. men det blir det säkert ..BARA JAG KAN KOMMA IGÅÅNG NÅN GÅÅNG!!!!!




Helgen har varit underbar :D <3<3<3<3 Mina hjärtegull har varit hos mig hela helgen och det har varit full fart hela tiden så just nu är jag lite mör faktiskt. Vi besökte nämligen ett väldigt roligt badhus !!! Det låg i växjö och var ett riktigt häftigt äventyrsbad med vildfors ström och ruchkanor och grejjer :D .   Vi badade hysteriskt i 5 timmar så jag luktar fortfarande klor :D Tjejerna var mycket nöjda <3







I övrigt är jag väldigt nöjd , glad och stolt ! Jag tycker att ni vänner är supertoppen på alla vis !! Ni är verkligen fantastiska och jag är så glad och stolt att ni finns i mitt liv <3<3<3

Ser fram emot avd 4 :D   ska bli mycket intressant !

Min klass tycker jag också mycket om !!! det är en sällsynt trevlig samling människor man får äran att spendera sina dagar med :)

Snart fyller jag år hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0