jävla värk



AJ!! Jag har ont i min mage :( ... Al my love sitter bredvid mig och suckar och gäspar ... är väldigt irriterad över att jag måste ha ont i magen precis just nu ... blir så trött :S  jaja knaprar piller och hoppas på det bästa ..

Köpte en Loka passion idag och det var nog den mest syntetiska kemiska äckelsmak..kändes som att dricka något som smakade som parfym luktar...

imorgon blir det globen :D och TINA TURNEER


FILMTIPS

Whats Love got to do with it !

Jättebra film om Tina Turners liv.. Måste ses


jag o Alle vill se charot og Charlotte på DVD!!!

Eddie gjorde nyss ett facebooktest om sitt totemdjur ;) Hon fick en varg .. någon som vet om ett totemdjur är olikt en själv eller likt en själv med tanke på att det skall vara en vägledning i livet ??


Nä nu orkar jag inte flumma mer Natti folket <3 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tina WOHOO! Hur var det?! Du måste berätta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0