Tisdagen den glade

Sitter i skolan och mina ögon är helt slut.. har sökt och sökt och sökt.. ... nu ska jag åter gå igenom lite av vad jag hittat och gå över min min överstrykingspenna hehe .. just nu är min överstrykningspenna min bästa vän .. plus att den har min favoritfärg blå hihi ...:)

Har snackat en massa med Johan idag om har en hel del nya planer nu ..  längtar längtar läääängtar tills jag kommit någonstans med allt detta så jag kan fokusera på fotandet lite mer igen !!


Påsk helgen var riktigt mys och festen på långfredagen underbar hahah hade super kul och trevligt och så fint att träffa alla !!


Borde väl skriva några roliga tips eller något men har absolut ingen fantasi och allt som snurrar i mitt huvud är formalia , primärkällor  peer rewied och andra skumma begrepp :S


Estockolmo i helgen ;) ...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, påskhelgen var verkligen mysig! Så trevligt vi hade och så mycket gott vi åt! Å så gjorde vi några sköna promenader också mellan allt artikelsökeriet. Å så sken solen också!!!

2009-04-14 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0