I morgon är det skärtorsdagen :)

Fikade precis med Sanne .. väldigt trevligt faktiskt.. skönt att prata med någon som är inne i samma process som jag .. behövde kloka ord och motivation .. hoppas nu att jag ska kunna fortsätta med det här.. det är ju meningen att det ska vara roligt ju .. men känner ändå en sån himla stress .. men som sanne sa det är ju inte HELA världen om jag inte lyckas bli klar exakt  tid ..det finns ju fler datum faktiskt .. :S .. hmm ..

JAG ÄR SÅ ONYTTIG!!! Varför kan jag aldrig skärpa mig !!! Varje dag har jag en allvarlig diskussion med mig själv och mitt onyttiga ätande och sedan struntar jag i vad jag har sagt till mig själv så fort jag blir lite frestat ...GRRRRRRRRRRRRR Jag blir så besviken på mig själv.. VILL JU VARA NYTTIIIIIG !! VILL JU VARA I FORM JU ... VILL JU INTE VARA ETT SOCKER FREAK ;( ...jag behöver avgiftas :S ... och  bara äta morötter och keso i två  månader :s undra om det går över då .. kan ju alltid hoppas ...eller vad tror ni .... :














Var på Gkås igår :) ..det var kul att komma dit för jag har inte varit där på flera år  :) .... blev dock lite yr av att det var så mycket folk överallt med kundvagnar och grejer men .. hittade lite allt möjligt smått och gott så jag var nöjd och det var Tilda <3 och vilddjuren  <3 också hoppas jag :)


I Helgen blir det Party Party ,... XD XD Ska bli jättekull ,....ska försöka tigga mig till skjuss för jag behöver verkligen komma hem eftersom jag måste jobba dagen efter .. inte lika kul .. men det får gå .. nån gång kan man ju offra dig lite och må piss i några timmar


Nä nu ska jag försöka återgåå


Kommentarer
Postat av: julle

Man ska va onyttig för de e reeedigt göööött!!;)kram

2009-04-09 @ 13:25:08
URL: http://www.metrobloggen.se/juliaA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0